Posti toi lappusen äitiyspakkauksesta, jonka voi hakea postista. Olisi mukavaa tietää, milloin minulla on AIKAA sen hakemiseen.

Tänään jännittelen graduseminaaria.

Huolestunut siitä, mistä saada kaikki tarpeelliset dokumentit, jotta voidaan mennä lapsen isän kanssa naimisiin eli avioliittoon. Eilen alkoi kertakaikkiaan tuntua yksinolo todella raskaalta - vaikka juuri olin maksanutkin vuokran, että on seinät ja katto pään päällä. 57m2 minulle ja vauvalle. Rahan kansa on koko ajan pihistelemistä. Vaikka rahaa olisi, sitä ei silti voi käyttää. Tuntuu suurin piirtein oudolta ajatus, että jonain päivänä tilille tulee kuukausittain nelinumeroinen luku rahaa. Kahdessa kuukaudessa sama määrä, mitä ansaitsin viime vuonna kaikkiaan.Tämän hetkinen työ onkin käymässä tylsäksi. Ihmiset eivät osaa käyttäytyä. Huutavat suurin piirtein puhelimeen:"En minä sinua nyt kuuntele"; "En minä nyt tilaa sitä lehteä". Kunhan ei kävisi niin, että eräänä päivänä seison luokan edessä ja 30 teiniä nuokkuu siellä ja kaikilla ajatuskupla pään päällä: "en minä nyt sinua kuuntele" kun opetan filosofiaa/psykologiaa/uskontoa. Ainakin on asenteeseen tottunut tämän opiskeluajan työn parissa. Millaiset vanhemmat sellaiset lapset....